Saturday, April 1, 2023

කොරෝනා කාලයේ, මසකට 25,000/- බැගින් බදු ගත්, වාද්දුව පොලීසිය, තිදරු පෙදරේරුවාගේ පිට කොන්ද කඩා, ගෝඩා බැරල් 10 ක් සන්තකයේ තියා ගත්තා කියා නඩුවකුත් දමයි.

 

කොරෝනා කාලයේ රස්සාව කර ගන්නට බැරි වුනා. ප‍්‍රදේශයේ කිහිප දෙනෙක් සරුවට කරන ස්වයං රැකියාවට බැස්සා.

 වඩි 02 (බැරල්) පෙරා ගත්තම, දවස් 04 කින් ශුද්ධ ලාභය රු: 36,000/- යි. මාසයකට, පොලීසියට රු: 25,000/- ක් දුන්නා. ඊට අමතරව නඩුත් දුන්නා.

 අවුරුද්දක ඉදන්, ස්වයං රැකියාවෙන් ඉවත් වුනා. පොලීසියට මාසික බදු ගෙවීමත්, නඩු දීමත් නැවැත්වූ වා.

 2023.03.06 දින, මම, ගෙදර එනකොට, ප‍්‍රදේශයේ මහා පරිමාණයෙන් ස්වයං රැකියාවේ යෙදෙන පුද්ගලයෙකු බැරල් 3 ක් සමග අත්අඩංගුවට ගෙන, පාර අයිනේ පොලිස් කොස්තාපල්වරු දෙදෙනෙකු තියා‌ගෙ හිටියා.

 ඔවුන් මට කථා කළා. මම ඔවුන් ළට ගියාම කුණුහරුප කියමින්, මට නින්දා කරමින් තර්ජනය කොට, පන්නා දැම්මා. හයිකොට් නඩුවක් දානවා කියා තර්ජනය කලා.

 මම, හවස ගෙදර ඉන්න කොට, මම දැක්කා, දවල් පොලිස් අත්අඩංගුවේ සිටි මහා පරිමාණ ස්වයං රැකියා කරන්නා ගෙදර ඉන්නවා.

 මම, මට බැනපු පොලිස් කොස්තාපල්ගේ දුරකථනයට කථා කර ඇහැව්වා, ඔහොමද රාජකාරි කරන්නේ කියා. පොලිස් කොස්තාපල් කිව්වා අපිට  ඕනි නඩුවක් විතරයි කියා.

 2023 මාර්තු 11 වන දින, ගෙදරට ආපු ඒ පොලිස් කොස්තාපල්වරු දෙන්නා, මාව අත්අඩංගුවට ගෙන, පොලීසියට ගෙනවිත්, අතින් පයින් පහර දුන්නා.

 පසු දින, උසාවියට ඉදිරිපත් කළා. මාව, ඇපයක් මත මුදා හැරියා.

 පසුව, රෝහල්ගත වුනා. මාගේ පිට කොන්ද කැඞී තිබුණා.

 රෝහලෙන් මට නියම කළා, විශේෂ ජැකට් එකක්. ඒක ගන්න රු: 9,000/- ක් වැය කළා. සුව වෙන තුරු මම විවේක ගත යුතුලූ.

 බලපත‍්‍ර ලබා ගන්නේ නැතිව, මද්‍යසාර නිපදවීම (කසිප්පු) නවත්වන්න බැරි පොලීසිය නිසා. ඉතා පහසුවෙන් දින 04 කට වරක්, රු: 36,000/- ක් හොයන්න පුඵවන් වෙනත් රස්සාවක් ගමේ නෑ.

 බලපත‍්‍ර රහිතව, මද්‍යසාර පෙරීම, බෙදා හැරීම හා විකිණීම, පොලීසිය, සුරාබදු දෙපාර්තමේන්තුවද සමග ඒක්ව සහ සම්බන්ධයෙන් පවත්වාගෙන යන ව්‍යාපාරයක්. විටින් විට, සිදුකරන වැටලීම්, අත්අඩංගුවට ගැනීම්, නඩු පැවරීම්, දඩ ගැසීම, බන්ධනාගාරගත කිරීම් වලින් නැවැත්විය නොහැකිය.  දීප ව්‍යාප්තව පවත්වාගෙන යන මෙම ව්‍යාපාරයෙන් සෘජුව, වක‍්‍රව, ලාභ ලබන සියල්ලෝම දනිති.

 යුක්තියට අධිපති දෙවඟන ගේ තිස්තුන් කොටියක් +  සියුම දෙවිවරුන් ගේ පිහිට ඔවුන්ට හිමිය.

 සැ.යු:- මෙම සිදුවිම සම්බන්ධයෙන් තොරතුරු අප සතුව පවතී.

No comments:

Post a Comment