Sunday, September 16, 2018

පෙත්ත බිලිගත්ත .......... මාගේ කතාව


මම පානදුරේ. මාගේ සැමියාත් පානදුරේ. අ.පො.ස. උ/පෙළ විභාගයට වාඩි වී, විෂයන් දෙකකින් සමත්වුණ කෙනෙක්.

ඉගෙන ගත්තෙ ශාන්තුවරයෙකුගේ නමට පුදනු ලැබූ ප‍්‍රකට බෞද්ධ කාන්තා විද්‍යාලයක. සැමියා, ඉගෙනුම ලැබූයේ බෞද්ධ එකම ජතික පාසලේ. ඔහු ඉතා දක්ෂ බොක්සිං ක‍්‍රීඩකයෙක්. 

අවුරුදු 1 1/2 ක සම්බන්ධයක් පවත්වලා එක දවසක වූ දෛවෝපගත සිද්ධියකින් මට එයත් එක්ක විවාහ වන්නට වුණා. 

අපි හිටියේ සැමියාගේ නිවසේ. ඔහුට වටිනා යතුරුපැදියක්, රට ඉන්න පියා විසින් අරන් දී තිබුණා. සතියක් වත් සතුටින් ඉන්න ලැබුණේ නැහැ. එ් ඔහුගේ බඳිනකොටත් පුරුදු වී තිබුන පෙති බොන එක, ගංජා බොන එක නවත්වන්න සූදානම් වුනේ නැති නිසා. 

උදේ ගෙදරින් ගියාම එන්නේ පහුවදා අ`ඵයම. කරපු රැකියාව අහිමි වුණා. ඉට පස්සෙ මොකක් හරි වැරැද්දක් අරගෙන මට පහර දෙනවා. කොසු කැඩෙනකං ගහනවා. එ්ත් මම පොලීසි ගියේ නැහැ. හොඳ මිනිහෙක් වෙනකන් එන්නේ නෑ කියා මම ආයෙත් අම්මා තාත්තා ළඟට ආවා. 

ඔවුන් මාව පිළිගත්තා. එ්ත් මා සමග සම්බන්ධය අතහරින්නේ නැහැ. පොරොන්දු දෙනවා. නැවත නැවත හිරහැර කරනවා. සුව`ද විලවුන් ප‍්‍රචාරක සමාගමක, ප‍්‍රචාරක සේවිකාවක් ලෙසට මට වැඩ කළා. 

පසුගියදා, මා වැඩ කරන තැනට ඇවිත් මට පහර දුන්නා. මාව මරා දමන බවට තර්ජනය කළා. මාගේ ජීවිත ආරක්ෂාව සඳහා මම නීතියේ පිහිට පතන්න තීරණය කළා. 

එ් මාගේ සැමියා අපරාධවලට සම්බන්ධ නිසා. මම ලිඛිත පැමිණිල්ලක් පානදුර පොලීසියට කළා.

පහත දැක්වෙන්නේ එ් ලිඛිත පැමිණිල්ල.

මූලස්ථාන පොලිස් පරීක්ෂක
පොලිස් ස්ථානය
පානදුර දකුණ

ලිඛිත පැමිණිල්ල

ඩිල්ෂා-, අවු: 20 යි, ජා.හැ.අ. ----V, විවාහක, ලපිනය : ------  පානදුර. දු.අ. 075 --

ඉසුරු, අවු: 22 යි, මාගේ සැමියා වේ.

2018.03.07 වන දින, මා ඔහු සමග විවාහ විය. 

2018.03.05 වන දින දවල් කෑම ගැනීමට, පානදුර, ------ හි පදිංචි එවකට මා මිත‍්‍රව සිටි, ඉසුරු ගේ නිවසට ගියා. 

එ් අවස්ථාවේ ඔහු මාව, බලයෙන් නවත්වා ගත්තා. මාගේ දෙමාපියන් එ් බව දැනගෙන, එදින රාත‍්‍රියේ පානදුර දකුණ පොලීසියේ පැමිණිල්ලක් කරණු ලැබුවා. (පැමිණිලි අංකය: --------)

එම පැමිණිල්ලට පානදුර දකුණ පොලීසිය, රාත‍්‍රී 9.00 ට පමණ එම නිවසට පැමිණියා. එ් අවස්ථාවේ ඉදිරිපිට නිවසට ගොස් මාව තබා, පොලිස් නිලධාරීන්ට යම් යම් දේ පවසා, ඔවුන්ව පිටත් කර හැරියා.

එදින රාත‍්‍රියේ සිට ඔහු හා මා අඹු සැමියන් වශයෙන් සිටියා.

2018.03.07 වන දින, මා ඔහු සමග විවාහ වුණා. දින දෙකක් යන විට මා දැන්ගත්තා ඔහු මත් පෙති හා ගංජා බොන කෙනෙකු බව.

ඔහු රැකියාවක් කරන්නේ නැහැ. එ් අතර මා හා ප‍්‍රශ්න හදාගෙන, මට අතින් පයින් හා කොසුවලින් පහර දෙන්නට පන් ගන්නවා. මාව මරන්න පිහිය අරන් එන අවස්ථා ද තියෙනවා.

මෙම පසුබිම යටතේ මාගේ ආරක්ෂාව හා වද වේදනා විඳීමට නොහැකිව, 2018.08.15 වන දින, ඔහුගෙන් ඉවත්ව, මා මාගේ අම්මා හා තාත්තා ළඟට යළිත් ආවා.

එහි සිට මා, වැඩට ගියා. එ් අතර ඔහු නිරන්තරයෙන් පැමිණ මට බලපෑම් කරන්නට පටන් ගත්තා. මම ඔහු සමග ආවාම, ”රිටන්” දෙන බව කියා යනවා.

නමුත් මා ඔහු සමග, ඔහුගේ නිවසට යෑම ප‍්‍රතික්ෂේප කළා. මා හට අවශ්‍ය වුනේ රැකියාවක් සොයාගෙන, මත්පෙති, ගංජා වලින් මිදෙනකන් සිටින්න.

2018.09.15 වන දින දවල් 12.00 ට පමණ මා එදින වැඩ කළ, පානදුර, ------- මාවතේ, ”------ ෆාමසිය” වෙත පැමිණ මට එළියට අඬගසා. මම ගෙදර ආවේ නෑ කියා මට පහර දුන්නා.
මා ඔහුගෙන් මිදී, ෆාමසිය තුළට ගියා. ඔහු මට ආයෙත් නිවසට එන්න කියා තර්ජනය කර යන්න ගියා. මා ෆාමාසිය තුළට ගොස්, අම්මාට කතා කර කිව්වා.

මේ වන විට, මොහුගෙන් මා හට බරපතල අනතුරක් ඇතිවේය යන සාධාරණ බියක් පවතී.

පෙර සඳහන් කළ පරිදි, මාගේ වැටුපෙන් ජීවත්වීම, දිනපතාම මත්පෙති හා ගංජා භාවිතා කරන අතර උදේ නිවසින් පිටත්ව නැවත පැමිණෙන්නේ අ`ඵයම වේ.

තවද, ඔහු ගංජා ළඟ තබාගෙන අසුවී, දඩ ගෙවා ඇති අයෙකි. මෙමම දඩ මුදල ගෙව්වේද මාගේ මුදලින්ය. නඩු අංකය : -- 24, දිනය : 2018.05.24, ම/උ පානදුර.

මා පසුව දැනගත් පරිදි මොහුගේ ප‍්‍රචන්ඩ ක‍්‍රියා ගැන, ඔහුගේ මව හා සොහොයුරියන් ඔබ පොලිසයේ පැමිණිලි කර ඇත.

ඉහත පසුබිම යටතේ, මා ඉල්ලා සිටින්නේ, මොහුගෙන් මාගේ ජිවිත ආරක්ෂාව සලසා දෙන ලෙසටය.

මෙය ලිඛිත පැමිණිල්ලක ලෙස බාරගන්නා ලෙසට ඉල්ලමි.
ඉහත කරුණු සත්‍ය හා නිවැරදි බවද ප‍්‍රකාශ කර සිටිමි.

-------- ඩිල්ෂා- 

පිටපත:- පොලිස්පති




No comments:

Post a Comment