Friday, July 12, 2019

මුදලාලි නෝනා ගේ කීමට, ඌරගහ පොලිසියේ ස්ථානාධිපති හරිත් ගේ නියමයෙන් 24 හැවිරිදි තරුණයෙකුගේ අත් දෙකම ගැලවෙනකම් පද්දමින් පහර දෙන අතර පුරුෂ ලිගුව මිරිකීමට අපරාධ අංශයේ ස්ථානාධිපති හිරාන් අමතක කරලා නැහැ.


ශ‍්‍රි ලංකාවේ උත්තරීතර නීතියට අනුව - පොලිස් කාරයින්ට අත්අඩංගුවට ගන්න හා පුද්ගලයින්ට වධ දෙන්න බැහැ. 

එ විතරක් නෙවෙයිල 1994 දී සම්මත කරලා තියෙන - වධහිංසාවට එරෙහිව පනත මගින් වධදීම අපරාධයක් කරලා තියෙනවා. 

”නීතිය” කඩා වැටුනු රටක - මහා එවුන් මහා දවාලේ මහජන මුදල් හොරකම් කරන රටක - ආණ්ඩුක‍්‍රම ව්‍යවස්ථාව, අණ පනත්  කොළ වලට සීමා වෙලා. ඊණියා සිවිල් සමාජ නරුමයන්ට නම් මේවා ප‍්‍රශ්ණ නොවෙයි. 

එත් මේ ප‍්‍රශ්ණ අපි කතා කරමු. ඒ පළමු පියවරඑ.

මෙම තරුණයා පොලිස්පති ට කර තිබෙන පැමිණිල්ලට අවධනය යොමු කරන්න. 


ලිඛිත පැමිණිල්ලයි


නීති විරෝධී ලෙස අත්අඩංගුවට ගෙනල අමානුෂික වධහිංසා පමුණුවා, සාදාකාලික ආබාධිත තත්වයට පත්කල, ඌරගහ පොලිසියේ ස්ථානාධිපති හරිත් හා අපරාධ අංශයේ ස්ථානාධිපති තිරාන් ඇතුලූ වගකිවයුතු නිලධාරීන් අත්අඩංගුවට ගන්නා ලෙසටත්ල ඔවුන්ට එරෙහිව නීතිමය පියවර ගන්නා ලෙසටත් කරනු ලබන ඉල්ලීමයි. 

චන්දිම---- අවු. 24 යි. අවිවාහක. රැකියාව- අළෙවි නිලධාරී.  2019.07.10 දින දීය. 

2019.06.22 දින රාත‍්‍රියේ  මා සමග වැඩ කරන රියදුරු මාගේ දුරකථන අංකයට කතාකර කිව්වා, අපි නිෂ්පාදන දමන ”-----ස්ටෝර්ස්” එකේ රත්තරන් බඩු නැතිවෙලා තියෙනවා, ඒකට  ඔහුව සැකකරන බැවින් ඒ ගැන පැමිණිල්ලක් දාන්න ඌරගහ ඔහු පොලිසියට යන බව.   මම ඔහුට කිව්වා මමත් පොලිසියට එනවා,  ප‍්‍රකාශයක් දෙන්න කියලා.  මම මේ පිළිබඳවල සමාගමේ ප‍්‍රාදේශීය කළමණාකරු ට කතාකර දැනුම් දුන්නා. මා  දහවල් 12.30 ට පමණ පොලිසියට යාමට සූදානම්ව සිටින විට සමාගමේ අළෙවි නියෝජිත මට කතාකර කිව්වා, රියදුරුව අත්අඩංගුවට ගෙන තියෙනවාල ඒ නිසා නීතිඥ මහතකු සමග යන්න කියා. ඒ අනුව මා 2019.06. 23 දිනල සවස 2.30 පමණ, නීතිඥ වරයෙකු සමග ඌරගහ පොලිසියට ගියා.  අපරාධ අංශයේ ස්ථානාධිපති තිරාන් නීතිඥ  මයාට ප‍්‍රකාශ කලා, ප‍්‍රකාශයක් අරගෙන එවනවා, ඔහුට යන්න කියා. ඉන්පසු අපරාධ අංශයේ ස්ථානාධිපති තිරාන් මට කිව්වා 2019.06.21 දින -----ස්ටෝර්ස් වල සොරකමක් වෙලා තියෙනවා කියා. ඒකට මාව හා රියදුරුව සැක කරන බව. ඒ නිසාල එදින වුනේ මොකක්ද කියා කියන ලෙසට මට කිව්වා. ඒ අනුව එදිනල ප‍්‍රදේශයේ කඩවලට නිෂ්පාදන දැමීමට ගිය බවත්එ එසේ ගියේ රියදුරු පදවන ලද ලොරියේ බවත් එහිදී දෙදෙනාම සුපුරුදු පරිදිල ස්ටෝර්ස් වලට අපගේ නිෂ්පාදන බාරදී බිල දමා සල්ලි අරගෙන එන ලෙසටල රියදුරුට කියා මා ඊළඟට කඩයට ගිය බවත් ප‍්‍රකාශ කලා. තවද මා එම කඩයේ සිටින විට විනාඩි 2 -3 කින් රියදුරු ලොරියද රැගෙන එතැනට පැමිණි බවද කියා සිටියා.  මා දන්නේ එපමණක් බව අපරාධ අංශයේ තිරාන්ට ප‍්‍රකාශ කලද ඔහු එය පිළිගත්තේ නැහැ.  ඔහු මට තර්ජණය කරමින්ල බණිමින් මේ ආත්මේ ඒවා නෙවෙයි ගිය ආත්මේ ඒවාත් අහගන්න ක‍්‍රම තියෙනවා කියා කිව්වා. ඊට පස්සේ මාව පොලිසියේ කුස්සිය පැත්තට ගෙන ගොස් මගේ එක් අතක් කරකවාල පිටුපසට අරන්, අනෙත් අත උරහිසට උඩින් අරගෙන,  අත් දෙක පිට මැදට එකතු කරල මාංචු දැම්මා. ඒ විදිහට මාංචු දමා පැය 1 1/2  වාගේ කාලයක්ල මාව පුටුවක වාඩි කරවා තැබුවා. ඉන්පසු, එසේ මාංචු දමා සිටියදීම  නැවත මාව අපරාධ අංශයට ගෙන ආවා. එහිදී මට ඇත්ත කියපන් කියා, බෝතලයක් ගෙන, එම බෝතලය තුල තිබූ බෝම්බයක් පෙන්නා, ඒකත් එක්ක උසාවි දමා, බන්ධනාගාරගතව ඉන්න සලස්වන බවට තර්ජණය කලා.  මාව පැය බාගයක් පමණ පුටුවක ඉංදා තැබුවා.  නැවත මාව පොලිසියේ පිටුපස කුස්සියට ගෙනහිල්ලා, මාංචු ගැලෙව්වා.  ඊළඟට අත්දෙක පිටුපසට තබා මාංචු දැම්මා.  ඉන්පසු අඩි 4 ක් විතර උසල බංකුවක් උඩට නැග්ගුවා.  මහත නයිලෝන් කඹයක් කුස්සියේ බාල්කය හරහා දමා,  එම කඹය මාංචු වට ගැට ගසා,  බංකුව ඉවත් කලා. ඒ ආකාරයට මාව පැය 1 1/2 පමණ තිබ්බා.  එලෙසින් සිටින විට මට අතින් පහර දුන්නා.  මාගේ පුරුෂ ලිගුව අල්ලා මිරිකුවා. එතැනදී අපරාධ අංශයේ ස්ථානාධිපති තිරාන් සිය දුරකථනයෙන් කෝල් එකක් අරන් ”චීෆ් මූ ඇත්ත කියන්නේ නැහැ මොකද කරන්නේ” කියා ඇසුවා. ඉන්පසු ඔහු කිව්වා ”ලොක්කා කියනවා ආයෙත් එල්ලන්න කියලා” යනුවෙන් පැවසුවා.  එයින් පසුව මාව බිමට බස්සාල මාංචු ගලවා,  අත්පිටුපසට කරල අත් දෙක එක්කරල රෙද්දකින් ගැට ගසා නයිලෝන් කඹයකින්ද ගැට ගසාල නැවත බංකුව මතට නග්ගාල බාල්කයේ එල්ලූවා.  බංකුව ඉවත්කරල මාව උඩට ඇද්දා. ඒ ආකාරයට පැය 2ක් පමණ තැබුවා.  පෙර ආකාරයටම පහර දෙමින් පැද්දුවා. ඒ අතරඑ මට කිහිප වරක් කලන්තය හැදුනා. ඒ හැම විටම වතුර ගැහුව්වා.  මාගේ අත්දෙක උරහිස් දෙකෙන් පැන්නා සේ මට දැනුනා.  ටිකෙන් ටික අත් දෙක බුරුල් වෙනවා තේරුනා.  මගේ කකුල් දෙක බිම ගෑවෙන්න ගත්තා.  එසේ කකුල් බිම ගෑවෙන විටල මාව බිමට බෑවා.  එයින් අනතුරුව මාව ස්ථානාධිපති ගේ කාර්යාලයට ගෙන ගියා.  එහිදීල ස්ථානාධිපති හරිත් ”මම උඹෙන් එළිවෙන්න පැයක් හරි තියෙද්දි බඩු ගන්නවා” කියා කිව්වා.  ඉන්පසු මාව කූඩුවට දැම්මා.  එවිට වේලාව රාත‍්‍රී 10 පමණ ඇති.  මාව දැමූ කූඩුවේ රියදුරු සිටියා.  තවත් අයකු සිටියා.  පසුදා, 2019.06.24 අපරාධ අංශයේ ස්ථානාධිපත තිරාන් කූඩුව ළඟට ඇවිත් බඩු දීපන් කිව්වා.  උදේ මා සේවය කරන සමාගමේල ඒජන්ට් ගේ බෑනා, මගේ අම්මා, මා සමග වැඩ කරන අය මා බැලීමට ආවා,  මට කන්න ගෙනත් දුන්නා.  රියදුරු මට කෑම කැව්වා. ඒ වන විට මාගේ අත්දෙක පණ නැතිව තිබුනේ.  එදින, 24 දින, උදේ 10 ට 11ට පමණ සමාගමේ,  ප‍්‍රාදේශීය අළෙවි නිලධාරී පැමිණියා.  මේ අතර සොරකම් පිළිබඳ පැමිණිල්ලක් දැමූ බව කියන ස්ටෝර්ස් අයිතිකරුවන් හා මා සේවය කරන සමාගමේ නියෝජිතයින් කතා බහ කරන අතර,  පොලිස් ස්ථානාධිපති හරිත් හා අපරාධ අංශයේ ස්ථානාධිපති හ. තිරාන් ප‍්‍රකාශ කලා,  නඩු දැම්මොත් රිමාන්ඞ් කරන බව.  ඒ නිසා  රත්තරන් බඩු වල වටිනාකම ගෙවා සමථ වන ලෙසට.   රියදුරු පුද්ගලික ප‍්‍රශ්ණ තිබෙන නිසා තමාට ඇප ලබාදෙන ලෙසට ඉල්ලා සිටියා.  ඔහු සමථ යෝජනාවට කැමති වුනා.  එදින,  24 දින සවස ඔහුට පොලිස් ඇප ලබා දුන්නා.  රියදුරු ඇප මත නිදහස්ව ගිය පසුව මාව කූඩුවෙන් එළියට ගෙන,  කූඩුව ඉස්සරහින්ම පැදුරක් දමා මට එහි ඉන්න කිව්වා. මම එම පැදුරේ නිදා ගත්තා.  2019.06.25 දිනල සවස 2.30 පමණ :වේලාව නිශ්චිත නැත, ල මාගේ අත් දෙකේ ඇගිලි දහයේම ඇගිලි සලකුණු ලබා ගත්තා.  එමෙන්ම  2019.06.25 දින සවස ඔවුන් විසින් ලියන ලද ප‍්‍රකාශයකට මාගේ ඇගිලි සලකුණු ලබා ගත්තා.  එසේ ඇගිලි සලකුණු ලබා ගත්තේ, ඒ වන විට මගේ අත් දෙකම අප‍්‍රාණිකව තිබූ නිසා.  මට අත්සන් කිරීමට නොහැකි නිසා.  එම ලියා තිබූ දේවල් මට කියවීමට දුන්නේ හෝ කියවා තේරුම් කර දුන්නේ නැත.   එදිනම,  2019.06.25 දින, රාත‍්‍රී 7.30 පමණ මාව පොලිස් ඇප මත මුදා හැරියා.  මාගේ අම්මා මා වෙනුවෙන් ඇපයට අත්සන් කලා.  මට සිදුකල වධහිංසා හේතුවෙන් මට දැඩි ලෙස අමාරු වුනා.  එම නිසා මා 2019.06.26 දිනල පෙරවරු 7.30 - 8.00 පමණ ක`ඵතර නාගොඩ රෝහලට ඇතුලත් වුනා.  මාව එහි දැඩි සත්කාර  එකකයට ඇතුලත් කලා.  සවස මාව එහි 05 වන වාට්ටුවට මාරු කලා.  

2019.06.27 දින,  රෝහල් පොලිසිය විසින් මාගෙන් කට උත්තර ලබා ගත්තාග මට අමාරු හෙයින්ල 2019ග06ග27 දින සවසල නාගොඩ රෝහලින් මාව කොළඹ ජාතික රෝහලට මාරු කලාග ජාතික රෝහලේ 72 වාට්ටුවට මාව ඇතුලත් කලාග දින 4 ක් පමණ එම වාට්ටුවේ ප‍්‍රථිකාර ලබා ගත්තාග  පසුව මාව එම රෝහලේම 27 වාට්ටුවට මාරු කරනු ලැබුවාග 2019ග06ග28 දිනල සවස 5ග00 පමණල මාගේ මව සමග ඌරගහ පොලිසියේ ස්ථානාධිපති හරිත්ල අපරාධ අංශයේ ස්ථානාධිපති හිරාන් හා තවත් පොලිස් නිලධාරියෙකු ද :ඔවුන් සිටියේ නිළ ඇඳුමින්ෆල සිවිල් ඇඳුමින් පොලිස් රියදුරු ප‍්‍රියන්ත හා තවත් නිලධාරියෙකුද මා වෙත පැමිණි අතරල ස්ථානාධිපති හරිත් හා අපරාධ අංශයේ ස්තානාධිපති හිරාන් මාගෙන් සමාව ඉල්ලාල අපි අත්දෙක හොඳ කරගමු කියාල සල්ලි කොච්චර  ඕනෙද යනුවෙන් විමසාල මාව ජාතික රෝහලින් මාරු කරල නවලෝක රෝහලට මාරු කර දෙන්නදැයි විමසා සිටියාග එමෙන්මල නැතිවූවා යැයි කියන රත්තන් බඩු වලටල මා විසින් ගෙවිය යුතු බවට නියම කල රුපියල් ලක්ෂ එකහාමාර අවශ්‍ය නැති බවද පවසා සිටියාග සිද්ධිය සමථ වන ලෙසට ද යෝජනා කල අතරල මා එය ප‍්‍රතික්ෂේප කලාග  මා ජාතික රෝහලේ පසුවන විටල ඇල්පිටිය සහකාර පොලිස් අධිකාරී කාර්යාලයේ නිලධාරීන් තිදෙනෙක් මා වෙත පැමිණ සිද්ධිය අදාළව ප‍්‍රකාශයක් ලබා ගත්තා:දිනය නිශ්චිත නැතෆග එසේ පැමිණි එම නිළධාරින් දෙදෙනෙක් නිල ඇඳුමින් සිටි අතරල එක් අයෙකු සිවිල් ඇඳුමින් සිටියාග ඔවුන් විසින් ලබාගත් ප‍්‍රකාශයට මට අත්සන් කිරීමට නොහැකි නිසාල මාගේ ඇගිලි සලකුණු ලබා ගත්තාග 2019ග07ග05 දිනල අධිකරණ වෛද්‍ය නිලධාරීවරයා විසින් මාව පරීක්ෂා කරනු ලැබුවාග නැවත සති 3 න් මට අධිකරණ වෛද්‍ය නිලධාරී හමුවන ලෙසට රිසිට් පතක් ලබා දුන්නාග 2019ග07ග08 දින සවස ජාතික රෝහලින් මාගේ ටිකට් කැපුවාග මා ඌරගහ පොලිසියට ගිය විටල නීති විරෝධීව රඳවා ගෙනල ස්ථානාධිපති හරිත් ගේ උපදෙස් මතල මට වධහිංසා පැමිණවූයේ අපරාධ අංශයේ ස්ථානාධිපති හිරාන් විසින් බවත්ල ඔහුට එ් සඳහා තවත් නිලධාරියකු සහය වූ බවත්ල එම නිලධාරියාගේ නම නොදන්නාමුත්ල දුටුවොත් අඳුනාගත හැකි බවත් ප‍්‍රකාශ කර සිටිමිග  

මෙම අපරාධය මේ වන තෙක් ගරු අධිකරණයට වාර්තා කර නොමැතග 

මා ඉල්ලා සිටින්නේල මේ අපරාධය - නොපමාවල

1ග ගරු අධිකරණයට වාර්තා කිරීමට පියවර ගන්නා ලෙසටල

2ග නීති විරෝධීව අත්අඩංගුවට ගෙනල දින 3ක්ල එනම් 2019ග06ග23 දින පථවථ 2ග30 සිටල 2019ග06ග25 දින රාත‍්‍රි 7ග30 දක්වාල පැය 53 ක පමණ කාලයක්්ල නීති විරෝධීව රඳවා ගෙනල වධ දීල මා සොරකම් කල බවට හා එහි වටිනාකම මාසයක් ඇතුලත ගෙවන බවටල ලියන ලද ප‍්‍රකාශයකට ඇගිලි අත්සන ගැනීම හා මාගේ පණ නැති අත්දෙකේ ඇගිලි සලකුණු ලබා ගැනීම සිදුකරන ලදල අපරාධකරුවන් දෙදෙනා වන -ඌරගහ පොලිසියේ ස්ථානාධිපති හරිත් හා අපරාධ අංශයේ ස්ථානාධිපති හිරාන් යන දෙදෙනා අත්අඩංගුවට ගෙනල නීතිමය පියවර ගන්නා ලෙසටයග






No comments:

Post a Comment