පරපීඩාකාමි පාතාලයෙකුගේ දරුවෙකු ලොවට බිහි කරනවද? දුෂණයට ලක්වු මවකගේ ප‍්‍රශ්ණය.


උපන් ගම කුලියාපිටිය. අ.පො.ස.(සා.පෙළ) විභාගයෙන් සමත්. විෂයන් 8- සම්මාන 4 යි. අසමත්ව ඇත්තේ නැටුම්.

2013 වසරේදී සිය පෙම්වතා  සමග යුග දිවියට පිවිසෙන ලදි. ඔහුට වයස අවු:24යි. ඇයට වයස අවුරුදු 17 කි. ඇය සිය සැම්යා ගේ ගමේ පදිංචියට යන ලදි. එ් ඇඹීලිපිටයේ. දරු උපතින් පසුව, වයස අවු: 18 සම්පූර්ණ වූ විට, විවාහය ලියා පදිංචි කිරීමට පියවර ගනු ලැබීය. එ් 2014 දි.
සැමියා ගේ රැුකියාව වෙළඳාම. දුර බැහැර වෙළඳාම් කටයුතු වල නිරතවන ඔහු දින දෙක තුනකට වරක් ගෙදර පැමිණෙයි.

‘ආම් ඇබ්සන්ට්’, ‘‘හැන්ඩි සුදා’’ -  රාජපක්ෂ රෙජිමේනුතුවේ  ”රණවිරුවෙකි”. චණ්ඩි මල්ලි ගේ සගයෙකි. ඇඹීලිපිටිය ප‍්‍රදේශයේ චන්ඩි මල්ලි ගැන අසා නොමැති කෙනෙක් මේ දේශයේ සිටිය නොහැක. මහින්ද රාජපක්ෂ ගේ බලයෙන් පිදුම් ලැබූවෙක් වු ‘‘හැන්ඩි සුදා’’ ද අඳින්නේ සුදුය. ඔහු ද පිවිතුරු බවේ, සිල්වත් බවේ සංකේතයකි.  

හැන්ඩි සුදා ළඟ නොමැති ගිණි අවියක් නොමැත. එහෙත් ඔහු මිනිසුන් මරන්නට යොදා ගන්නේ කඩුවයි. හැන්ඩි සුදා ගේ කඩු පහරවලින් කපා කොටා මරන ලද ප‍්‍රදේශයෙ අයෙකුගේ මරණය අදටත් පොලිස් පොතට අනුව නොවිසඳුන අපරාධයක්ල?ු.

දරුවාට මාස 3ක් ගතවූවා පමණි, 2014 ජූනි මස සැමියා නොමැති රැුයකදී, හැන්ඩි සුදා, ගෙට කඩා වැදී ඇයව දුෂණය කළේය. හෙළි කලොත් තෙමසක් වයසැති දරුවා ගේ ගෙල කපා මරා දමන බවට තර්ජණය කළේ දරුවාගේ ගෙලට පිහිය තබාය.

පිට ගම්කාරියක්වු ඈ, සිද්ධිය සැමියාටවත් කිව්වේ නැත. එ් දරුවාගේ හා සැමියාගේ ජීවිත ගැන බියටය. පළමු දිනයෙන් සෑහීමකට පත් නොවූ හැන්ඩි සුදා - සැමියා වෙළඳාමේ යන දින බලා ගෙට රිංගා දුෂණය කිරීමට පෙළඹීන. ඇයට සැමියාට නොකියා ඉන්නට බැරිවිය.

ඔවුන් පොලිසියට ගියේ අපරාධය ගැන පැමිණිලි කිරීමටය. හැන්ඩි සුදාට එරෙහිව පැමිණිලි බාර ගැනීමට පොලිසියට බැරි විය. එ් රාජපක්ෂ පවුලේ කෙනෙකුට එරෙහි දුෂණ චෝදනාවක් ලෙසට සැලකූ නිසා විය හැකිය. 

හැන්ඩි සුදා - දිගින් දිගටම ඇයව දුෂණය කිරීමට උත්සාහ ගති. සැමියාට රැුකියාව කරන්නට ඉඩක් නැත. ඔහුට සිදුවුයේ ආරක්ෂාව සලසන්නට ය. එ් අතර හැන්ඩි සුදා සැමියාටත්, ඔහුගේ මල්ලිටත් කඩුවෙන් කොටා බරපතල තුවාල සිදු කළේය.

පොලිසියට කරගත හැකි කිසිවක් නොවීය- රාජපක්ෂ රෙජිමය තුල. ඇයට කළ හැකිවුයේ ඇඹිලිපටිිය හැර යෑමය. ඈ සිය මව වෙත පැමිණියේය. ආර්ථික දුෂ්කරතා වලින් පිඩාවට පත්ව, තවදුරටත් අසරණ ව සිටි ඇ ගේ පිහිටට පැමිණි යෙහෙළියක ගේ ඇරයුමෙන් බිස්කට් කම්හලේ රැුකියාවකට පැමිණියේය.

එයද කරගන්නට වැඩි කලක් හැන්ඩි සුදා ඉඩ දුන්නේ නැත. හැන්ඩි සුදා කොළඹ පැමිණ ඇයට තර්ජණය කරන්නට විය. දරුවාව සැමියාව මරා දමන බවට දිව්රන්නට විය.

පොලිසියට ගියද වැඩක් නොවන බවට වන නිගමයෙ  සිටි ඇය - මිය යෑම වඩා හොඳ යයි සිතා හැන්ඩි සුදා ගේ යෝජනාවට එකඟ විය. හැන්ඩි සුදා රත්මලානේ කාමරයක් ගෙන ඇය එහි නවත්වන ලදි. වරින් වර පැමිණ හැන්ඩි සුදා ඇයට වධ දෙන ලදි. උග‍්‍ර විකෘති කාමාශාවෙන් පෙලෙන්නෙකු වූ ඔහුගේ පීඩාවන් තවදුරටත් ඉවසන්නට බැරි විය.

ඇය ගැබ් ගත්තේ එ් අතරය. එ් බව හැන්ඩි සුදා ට කියන ලදි. එතැන් පටන් හැන්ඩි සුදා ගේ වධ දීම දෙගුණ තෙගුණ විය. දිනක් මහ මාර්ගයේ, හැන්ඩි සුදා පහරදෙන අයුරු කම්හලේ තම සගයින් දැක තිබින. ඔවුන් නිරාෂා වෙත පැමිණ, ‘ඇයි බං උඹ ඔය තිරිසනාට යටත් වෙලා ඉන්නේ’ කියා අසන ලදි.

එ් අවස්ථාවේ තමා මුහුණ දී සිටින තත්වය යහ`ඵ යෙහෙළියන්ට හෙළි කරන්නට ඇයට සිදුවිය. එ් කතාව අසා සිටි සගයෙක් ඈ වෙත පැමිණ, පිටට ගසා, උඹ වෙනුවෙන්  ඕනෑම දෙයක් කරන්න සුදානම් යයි කියා ඔහුගේ දුරකථන අංකය දෙන ලදි.

2016.11.01 වන දින, හැන්ඩි සුදා පැමිණ සුපුරුදු පරදි ඇයට වධ දුන්නේය. තවදුරටත් ජීවත්වනවාද?,  හැන්ඩි සුදා ව- මෙළොවින් තුරන් කරන වාද?  යන තීන්දුව ගැනීමට ඈ පෙළඹිණ. ඇයට සගයාව සිහිපත් වුනා. ඔහුට තමා මුහුණ දී සිටින අලූත් තත්වය විස්තර කරන ලදි. 

2016.11.05 රාත‍්‍රියේ වධදි සිය විකෘති ආශාවන් හීන කරගත් හැන්ඩි සුදා, නින්දට පෙර බොන කිරි වීදුරුව ඉල්ලා සිටි විට ඇය ලබාදී තිබුන ‘පෙති’ කිරිවලට එක්කොට හැන්ඩි සුදාට බොන්නට දෙන ලදි. හැන්ඩි සුදාට නින්ද යන්නට වැඩි වේලාවක් ගියේ නැහැ.

ඇය, ඊලඟ පියවර ගනු ලැබුවා.

ගෙල සිඳ මරා දැමීම් ගැන අදටත් මාධ්‍ය ඔස්සේ වාර්තා වේ. එ් මුස්ලිම් අනතවාදීන්, සිරියාවේ, ඉරාකයේ, ඇෆ්ගනිස්ථානයේ සිය ප‍්‍රතිවාදීන් ගේ ගෙල ලඟින් කපා හිස වෙන් කිරීම් පිළිබඳවය. අන්තර් ජාලය ඔස්සේද එ්වා දැක ගත හැකිය.

සිය කර්තව්‍ය සාර්ථකව නිමා කල ඈ ට දැනුනේ සැහැල්ලූවක්. ඇය කම්පා වුනේ හෝ බිය වුනේ නැහැ. ඇය කාමරය අතහැර දකුණු පළාතේ සිටි, සැමියාගේ නැන්දා කෙනෙකුගේ ගෙදර බලා පිටත් විය. නිවැසියන්ට ඇය කිව්වේ නැන්දම්මා සමග දබර වී පැමිණි බවයි. ඔවුන්ට සැකයක් ඇති නොවීය. නවාතැන් ලැබණ.

පසුදින - තම ගම රට බලා ඇය පිටත් විය. සිය සොයුරියට සියල්ල ඈ කියන ලදි. සැමියාටද දුරකථනයෙන් දැනුම් දෙන ලදි. සොහොයුරිය ඇතු`ඵ පවුලේ උදවිය එක්ව, ඇයව මාරවිල පොලිසියට බාර දෙන ලදි. එ් 2016.11.07 දිනය.

ගල්කිස්ස පොලිසියෙන් පැමිණ ඇයව අත්අඩංගුවට ගෙන, ගල්කිස්සට ගෙන එන ලදි. ගල්කිස්ස පොලිසියේ එක් නිලධාරියෙක් ඇයට පහර දෙන ලදි. එ් 2016.11.09 දිනය. 

2016.11.10 වන දින, ගල්කිස්ස මහේස්ත‍්‍රාත් අධිකරණයට ඉදිරිපත් කරන ලැබුවේය. දැන් ඈ රිමාන්ඞ් බාරයේය.

හැන්ඩි සුදාව මැරුවා කියා පිළිගන්න සුදානම්, එ්ත් හැන්ඩි සුදා ගෙන් ඉපදෙන්න ඉන්න දරුවා මා පිළිගන්නේ නැහැ. මම වෛර කරනවා. එ් ඇගේ ස්ථාවර යයි.

¥ෂණය කර ගැබ්ගත් විට, ගබ්සා කරවීම, දෙවියන් වහන්සෙගේ කැමැත්තට එරෙහි වීමක්ද ? කරුමය ද ? පවක්ද ? 

මේ දරුවා මෙලොවට බිහි වුනොත් දෙයියන්ගේ දරුවෙක් කියලා සතුටින් පිළිගන්නට, වගකීම් බාර ගන්න දෙයියන්ගේ පුත‍්‍රයින්ට පු`ඵවන් ද?. 

කරුමය කියා, තවත් දරුවෙකුට වධ දෙන්නට සැලැස්වීම, සමාජයේ කරුමය නොවේද? 

නීතිය මත පාලනය බිඳ වැටුනු රටක, අරාජිකත්වයට ලංවෙමින් සිටින රටක, යුක්තිය ඉටු නොවන විට, නීතිය අතට ගැනීම වරදක්ද ?





Share on Google Plus

About janasansadaya

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 ලිපිය පිලිබඳ අදහස් :

  1. මේ වගේ අවස්ථාවකදී ගැහැණියකට නීතියේ පිහිට සහ සමාජ ආරක්‍ෂාව නැති තැන ඇය විතරක් වරදකාරියක් වූවා. එ් මිනියක් මැරීමට වෙනුවෙන්. මෙරට නීතියට අනුව සුදා මැරූ වරදට ගෑහැණිය දඬුවම් විඳිනවා අනිවාර්යයි, එ්කත් මේ රටේ ‘උත්තරීතර නීතිය’ට අනුව. එ්ත් කෝ සුදා මෙච්චර කල් කරපු බලහත්කාරකම්, තර්ජන සහ වධදීම් ඇතුළු මේ ගැහැණියට විරතක් කළ වරදවල් ගණනාවකට දඬුවම් දුන්නේ නීතිය අල්ලේ තබාගත් පොලිසියද? නැහැ. එහෙනම් මේකට ස්ථිර විසඳුම් දුන් මේ ගැහැණිය දෙවියෙක්. මොකද තව ගැහැණු ගොඩාක් බේරගත්තා.

    ReplyDelete