Wednesday, July 22, 2015

මහා ඇමති බලයෙන් ගිණි අවි ලඟ තියාගෙන ඉන්නේ පොලිසියේ අනු දැනුම ඇතිවයි. එ් නිසායි අල්ලන්නේ නැත්තේ.

මීටියාගොඩ පොලිස් වසමේ කුළියට මිනීමරන්න්, නීති විරෝධී මත් පැන් හා මත්ද්‍රව්‍ය කාරයින් -සියල්ලන්ම ඉන්නේ මහා ඇමතිගේ රැුකවරණයේ. පොලිසිය ඉන්නෙත් ඔවුන් එක්ක.

කඩු ප‍්‍රදර්ශනය කරමින්, ප‍්‍රසිද්ධියේ අපරාධ කරමින්, ගමම භියගන්වමින් සිටි මේ පිරිස් ගැන, පැමිණිලි කරන අය ගේ්, අත පය හා ජීවිත අහිමිවීමේ තර්ජණයට මුහුණදී තිබෙන බවද, එයට අතීත උදාහරණ එමට ඇති බවද ප‍්‍රකාශ වේ.

යතුරු පැදියෙන් තම වැඩපල වෙත ගමන් කරමින් සිටියදී, එය නවත්වා, කඩු පොලූ රැුගෙන සිටි, උපනන්ද ඇතු`ඵ පිරිස, තමාව ඔවුන්ගේ වත්ත තුලට ඇදගෙන ගොස් පහර දුන් බවද, ඊට පසු පොලිසිය ගෙන්වා, නිවසට පැන, තමා එ් කඩු පොලූ රැුගෙන සිටි පිරිසට පහරදුන් බවට පැමිණිලි කරමින්, පොලිසියට බාරදුන් බවද ප‍්‍රකාශ කරයි.

එයින්, අනතුරුව එම පිරිසේ අවශ්‍යතාවයට තමාට පොලිසිය තර්ජණය කරන බවද ඔහු වැඩිදුරටත් කියා සිටී.

ඔහු පොලිස්පති, මානව හිමිකම් කොමිෂමට කර තිබෙන පැමිණිල්ලේ මෙසේ සඳහන් වේ.

‘‘2015.07.10 වන දින, ප:ව:5.00 ට පමණ, නිවසේ සිට යතුරු පැදියෙන්, මා වැඩකරන ෙදාමංවිල, බෝධි ජයවර්ධන මාවත ඔස්සේ ගමන් කරමින් සිටින විට, උපනන්ද යන අයගේ නිවස ඉදරිපිටදී, යතුරු පැදිය නවත්වා, ගෙමිදුලට ඇදගෙන ගියා. 
එසේ ඇදගෙන ගියේ, උපනන්දගේ පුතා ගීත්, අසල නිවසේ යසන්ත යන අයගේ මව, ඇගේ නංගී දෙදෙනාත්ය. ඔවුන් දෙන්නාගේ නම් දන්නේ නෑ. අඳුරනවා.
ගේට්ටු වසා, මිදුලේදී මාව අල්ලාගෙන, ගීත් යන අය දුරකථනයෙන්, පියා වන උපනන්දට කතා කර ගෙන්වා ගත්තා. උපනන්ද සමග දහ දෙනෙක් විතර ආවා. උපනන්ද, ගීත්, සුද්දා නැමැති අය හා යසන්ත නැමැති අයගේ අම්මා අත කඩු තිබුනා. අනෙක් අය අත පොලූ තිබුනා. 
මට පහර දුන්නේ ගීත් හා උපනන්ද යන අය. ඔවුන් පහර දුන්නේ මගේ හෙල්මට් එකෙන් හා අතින් පයින්.
එසේ පහරදී, උපනන්ද යන අයගේ බිරිඳ පොලිසියට කතාකර, ගෙන්නුවා. මීටියාගොඩ පොලිසියේ පො.ප.දිනේෂ් ඇතු`ඵ කිහිප දෙනෙක් ආවා. පො.ප.දිනේෂ් මට පහර දී ඇදගෙන ගිහිල්ලා ජීප් එකට දමාගෙන පොලිසියට ගෙන ගියා. පාරේ වැටී තිබූ යතුරු පැදියද ගෙන ගියා.
පොලිසියේදී කූඩුවට දමා, පසු දින (11 දින* සවස 2.30 ට පමණ, මා වැඩ බලන මහේස්ත‍්‍රාත්වරයෙකු ලගට ගෙන ගියා. මාව පොලිස් ඇප මත මුදා හැරියා. පොලිසියේදී මගෙන් කටඋත්තරයක් ගත්තේ නෑ. මට පහරදීම ගැන පැමිණිල්ල ලිය ගත්තේ නැහැ. මාව වෛද්‍යවරයෙකු ලඟට ගෙන ගියේ නැහැ. මීළඟ නඩු දිනය වූ 16 දින උසාවියට ගියා. එදින පෙර ඇප මතම මුදා හැරියා. 
පොලිසියේදී, පො.ප.දිනේෂ් නිලධාරියා මට දිවුර දිවුරා කිව්වා, කවුරු හරි මට විරුද්ධව පැමිණිල්ලක් කළොත් බෝම්බයක් දමා, රිමාන්ඞ් එකට යවන බවට.
පො.ප.දිනේෂ් නැමැති නිලධාරියා මට පහර දුන් උපනන්ද යන අය හා ඔහුගේ පවුලේ උදවිය සමග සම්බන්ධකම් පවත්වාගෙන යනවා.
උපනන්ද යන අය සතුව කඩු හතරක් තියෙනවා. එ් කඩු අත ඇතිව තමයි මට පහර දුන්නේ. මෙම කඩු හතර ප‍්‍රදර්ශනය කරමින්, යසන්ත නැමැති අයගේ ෆේස් බුක් තිබූ ජායාරූප ගැන මා පොලිසියට කිව්වා. නමුත් පොලිසිය පියවර ගන්නේ නැහැ’’.
මෙම අපරාධයට ගොදුවුයේ කුරු`දු තලන්නෙකු වු ද, දෙදරු පියෙක් වු ද පුෂ්ප කුමාරය.


No comments:

Post a Comment