Tuesday, July 8, 2014

මිරිහාන පොලීසිය විසින් පැහැරගෙන ගොස් වධදි මුදාහැරියා. වධදුන්ෙන් මුබරක් කියන නිලධාරියා.

  

2014.07.05 වන දින, රාත‍්‍රී 12.00 ට පමණ, දෙදෙනෙක් පොලීසියෙන් කියාගෙන ගෙට ඇතු`ඵ වුණා. ඔවුන් දෙන්නා හිටියේ සිවිල් පිට. කටඋත්තරයක් ගන්න තියෙනවා, යාලූවෝ දෙන්නෙකුත් ඉන්නවා කියා, පානදුර පොලීසියට යන් කිව්වා. කටඋත්තරය අරගෙන ගෙදරටම ගෙනත් දාන්නම් කිව්වා.
මගදි කලූ රෙද්දකින් මගේ ඇස් බැන්දා. ගෙනියන්නේ කොහෙද කියා කිව්වේ නැහැ.

පානදුර, කිරි ගොවිතැෙන් නියැලි 22 හැවරිදි සුජිත් පෙරේරා ව ඉහහත අාකාරයට පැහැර ෙගන ෙගාස් තිබුෙන් මිරිහාන ෙපාලීසිය විසින් ය. ඔහු සිද්ධිය විස්තර කරන්ෙන් ෙමෙස්ය.

“මාව, කාමරයකට ගෙන ගියා. මාව ගෙන ගියේ මගේ ෂර්ට් කොලරයෙන් අල්ලාගෙන. එහි සිටි කෙනෙක් මගෙන් බඩු දෙනවාද කියා ඇහැව්වා. මම ඇහැව්වා මොන බඩු ද කියා. එවිට උඹ දන්නවා හරක් ගෙනියන අය, කියපන් කිව්වා. මම කිව්වා මම දන්නේ නැහැ කියලා.

එවිට ඔහු කිව්වා අහන්නේ තුන් පාරයි කියපන් කියලා. නැවත ඇහුවා. මම දන්නේ නැති බව කිව්වා. නැවත ඇහැව්වා. එවරත් මම දන්නේ නෑ කිව්වා.

මාව බෙල්ලෙන් අල්ලගෙන හිටිය කෙනා මගෙන් ඇහැව්වා මේ මහත්තයාව අඳුරනවද කියා.
මම අඳුරන්නේ නැති බව කිව්වා.

ඔහු මූව ගෙනියන්න දෙන්නකියා.  එ් සමගම මගේ මුහුණට පාරක් ගැහැව්වා. මාව වැටුණා. මම නැගිට්ටට පස්සේ නැවත ගැහැව්වා.

ඉන්පසු මාව වෙන කාමරයකට ගෙන ගියා. එහිදී මට තව පාරවල් හතරක් විතර මූණට ගසා ඇස් බැඳපු රෙදි කෑල්ල ලිහුවා. එවිට මා අඳුනා ගත්තා මට ගැහැව්වේ පානදුර පොලීසියේ හිටපු මුබාරක් නැමති නිලධාරියා බව. මාව ගෙනැත් තිබෙන්නේ මිරිහාන පොලීසියට බවද දැන ගත්තා.

ඊට පස්සෙ මගේ අත් දෙක පිටුපසට කොට මාංචු දමා මාව බිම වාඩි කළා. ඉන්පසු පැට‍්‍රල් දාපු ෂොපින් බෑග් එකක් මගේ මූණ වැසෙන්න තියා අල්ලා ගෙන මට හුස්ම ගන්න බැරිවන තෙක් අල්ලාගෙන සිටියා.

ඊට පස්සෙ මාංචු ගලවා, අතක් පිටුපසට කර තබා අනෙක උරහිස් උඩින් ගෙන පිටුපසට කොට මාංචු දමා ඉන් පසු මාංචු අතරින් පොල්ලක් දමා, මා පෙට්ටියක් හා ෙදාරට තියා එල්ලූවා. ඊට පසුව පොල්ලෙන් මගේ යටි පතුල් වලට ගැහැව්වා. මාව එසේ එල්ලා තබා බිමට බෑවා.

එතකොට කෝල් එකක් ආවා. මුබාරක් නිලධාරියා උත්තර දෙමින් කිව්වා, මූට දෙන්න  ඕනි වධ ඔක්කොම දුන්නා, මුකුත් කියන්නෙ නෑ කියලා. ඊළඟට මාව බිම දැම්මා. අත් දෙක දණහිස් දෙක අතරින් දමා, මාංචු දමා, මුබාරක් නිලධාරියා සපත්තු පිටින් මගේ කකුල් දෙක උඩ නැගලා පොල්ලෙන් යටි පතුල් වලට පහර දුන්නා. පාරවල් විස්සක් විතර ගැහැව්වා. එක දිගටම පහර දුන්නා.


එසේ පහර දීමෙන් පසුව, මට නැගිටින්න කියා, උඩ පනින්න කිව්වා. අත් උස්සන්න පහත දාන්න කිව්වා.
එයින් පසුව මාව මේසයක් යට දාලා, මේස කකුලකට මගේ කකුල තියා මාංචු දමා නිදා ගනින් කිව්වා.
උදේ මාවයි, එ් අවස්ථාවේ අල්ලන් ඇවිත් හිටිය පස්දෙනෙකුවයි එතන හිටිය නිලධාරීවරයෙකු කැන්ටිමට අරන් ගියා. මට සල්ලි තිබුණේ නෑ. අල්ලගෙන හිටිය පස් දෙනා මටත් මාලූ පාන් එකක් හා තේ එකක් අරන් දුන්නා.
මුබාරක් කියන නිලධාරියා උදේ 9.00 ට පමණ, ඇවිත් උඹට දෙන්නම් කිය කියා හිටියා. දවල් 12.00 ට පමණ මුබාරක් නිලධාරියා මට කිව්වා උඹව යවනවා කියා. ඔහු කිව්වා උඹවත් මම දන්නවා, උඹේ ආතාවත් දන්නවා, උඹේ ආතා විතරක් ආවොත් උඹව බාර දෙනවා, නැත්තන් කුඩු දාලා යවනවා කියා.
ඊට පසු මුබාරක් නිලධාරියා මගේ ආතට දුරකතනයෙන් කතා කරලා කිව්වා, යා`ඵවෙක් ඉන්නවා ඇවිල්ලා ගෙනියන්න, විමලේ අයියා ආවොත් විතරයි දෙන්නේ කියා. හිරණ පදිංචි ආතාගෙ නම විමලේ. ඔහු ගුරුකම් කරන අයෙක්, ඔහුගේ කන ඇසීම දුර්වලයි. එ් නිසා මුබාරක් නිලධාරියා කිවූ දේ ඔහුට තේරුනේ නැහැ. එ් නිසා  මුබාරක් නිලධාරියා ඔහුගේ දුරකතනය මට දීලා ආතට කතා කරන්න කිව්වා.
මම කතා කළ විට උත්තර දුන්නේ ඔහුගේ පුතා. මම ඔහුට විස්තර කිව්වා.
ඊට පස්සෙ මුබාරක් නිලධාරියා කිව්වා මේ වන විට ගෙදර මිනිස්සු පොලීසි වල ඇන්ටි‍්‍ර දාලා ඇති එ්වට යන්න එපා, ඉස්පිරිතාලෙ යන්න එපා, කියා. එහෙම ගියොත් අනිවාර්යයෙන් කුඩු දාලා යවනවා කියා තර්ජනය කළා.
ඊට පස්සෙ මුබාරක් නිලධාරියා මගෙන් ඇහැව්වා කිරිබේරියේ පොල්කිරියා වත්තෙ ගල්පොත්ත පදිංචි ජයසේන නැමති අයට ලක්ෂයක් දෙන්න පු`ඵවන්ද කියා. මම කිව්වා මට එහෙම කරන්න බෑ කියා. ඊට පස්සෙ මුබාරක් නිලධාරියා මට කිව්වා ජයසේන ව සැක කරන්නත් එපා, කොන්ගහකොටුවේ හේමන්තව සැක කරන්නත් එපා කියලා.
සවස 3.00 ට විතර ආතා සහ මගේ ඥතීන් කීප දෙනෙක් මිරිහාන පොලීසියට ආවා. ආතාට මුබාරක් කිව්වා විමලේ අයියා නිසා තමයි දෙන්නෙ, මෙයාට කියලා දෙන්න පැමිණිලි දාන්න ඉස්පිරිතාලෙ යන්න එපා කියලා.
එළියට එන විට මොනවාදෝ ලියපු කොළයකට මගෙන් අත්සන් ගත්තා. තවත් කොළයකට මගේ මාපට ඇඟිලි සලකුණ ගත්තා. ඊට පස්සෙ ඔහු කිව්වා සති දෙක තුනක් යනකම් ගමෙන් පිටවෙලා ඉන්න කියලා.
ගෙදර එන විට සවස 6.00 විතර වුණා. මට ? හොඳටම අමරු වුණා. පසු දා උදේ එනම් 2014.07.07 වන දින උදේ 9.00 ට පමණ පානදුරේ මූලික රෝහලට පැමිණියා. මාව රෝහලේ නතර කර ගත්තා. රෝහලට මා සිය`ඵ විස්තර කිව්වා. මිරිහාන පොලීසියේ මුබාරක් නිලධාරියා පහර දුන්න බව ප‍්‍රකාශ කළා.
රාත‍්‍රී 9.00 ට පමණ පානදුර රෝහලේ රෝහල් පොලීසියෙන් පැමිණ මාගෙන් ප‍්‍රකාශයක් ගත්තා. මිරිහාන පොලීසියේ මුබාරක් නිලධාරියා පහර දුන් බව කියා සිටියා.
අද, එනම් 2014.07.08 වන දින අධිකරණ වෛද්‍යවරයා පරීක්ෂා කළා. ඔහුටද මා මුබාරක් නිලධාරියා පහර දුන් බව ප‍්‍රකාශ කළා.
ඊට පසු දවල් 11.00 ට පමණ පානදුර පොලීසියේ බුද්ධි අංශයේ නිලධාරියෙක් පැමින මගෙන් විස්තර අසා ලියා ගත්තා. ඔහුට ද මා ඉහත විස්තර කියා සිටියා. දහවල් 1.00 ට පමණ මා රෝහලෙන් පිට වුණා.
මා රෝහලේ සිටින අතර දහවල් 12.00 ට පමණ ජයසේන නැමති පුද්ගලයා මුබාරක් නිලධාරියාගේ අවශ්‍යතාවය මත හත් දෙනෙකු රැුගෙන විත් රෝහල ඉදිරිපිට මීයා හොරෙක්යන පාඨ රැුගත් පුවරු රැුගෙන සිටි බව දැන ගන්නට ලැබුණා. ”
ෙමම සාපරාධි ක්‍රියාව ගැන සුජිත් මානව හිමිකම් ෙකාමිසෙමන් හා ෙපාලිස්පතිෙගන් ඉල්ලා සිටින්නේ,
මිරිහාන පොලීසියේ මුබාරක් නිලධාරියාගේ අවශ්‍යතාවයට  නීති විරෝධීව අත්අඩංගුවට ගෙන, ඇස් බැඳ මිරිහාන පොලීසියට ගෙන එ්ම,
ඉන්පසු මෙම මුබාරක් නැමති නිලධාරියා ඉහත සඳහන් කරන පරිදි වධ දීම,
හා කුඩු දාලා බන්ධනාගාර ගත කරන බවට තර්ජනය කිරීම, පිළිබඳව කඩිනමින් නීතිමය පියවර ගන්නා ලෙසට හා ආරක්ෂාව සලසා දෙන ලෙසටය.


No comments:

Post a Comment